Huslama med tvköparsambo och sällskapssugna barn

Nu bor denna laman i ett hus! Not bad. Är mycket nöjd. Är även helt söndersliten med ryggont och träningsvärk. Lätt värt det dock, för snart är allt uppackat. Insåg snabbt att vi måste köpa nya garderober, eller i alla fall nya hyllsystem i de befintliga. Kim insåg snabbt att vi behövde en ny tv. Inte för att vår var för liten (jo), utan för att han satte soffbenet i skärmen. Med flit eller ej- det vet man inte. Herren fick panik och vi köpte akut en ny idag. Jullan sov sig igenom besöket. Utmattad efter dagen, då barnen fått springa till lekplatser själv och varit hemma hos en nyfunnen vän. Som tur är vår granne! Sienna bjöd hem henne till oss med. Utan att fråga. Känns rätt mysigt och väldigt ovant- och läskigt. Jag gillar privacy. Får lära mig. Nu ska jag lägga mig och soooooova! Sista semesterdagen imorgon. Känns bra. Lagom att börja med en dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Svensson

Bara köpa största teven som dem har! Framtidsinvestering kallas det tror jag ;)

2018-08-08 @ 23:50:31
URL: http://www.jobbainorge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0