Julies snutte är bortglömd!

Julie har blivit stor! Blöja, potta, välling, napp och tupplurar har länge varit borta. Hon pratar jättebra och är i takt motoriskt. Hon äääälskar att leka med äldre barn och är även stor nog att leka själv. Så jag vet att hon är stor. Men idag fick jag sista beviset; hon har övergivit snutte. Han låg slängd på mitt golv, och hon har somnat utan att ens märka det. Naw! Min lilla bebis är borta! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Snyftar lite i smyg kanske. Eller smygsover med snutte? Vem vet... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Vi får bryta ihop o komma igen 😢. Jag kommer också att sakna bebis/snuttetiden 😍. Men nu stundar nya spännande faser i Jullans liv 😀!

2018-08-22 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0