Sådär lyckad shopping

Var på IKEA igår. Vårt nya stammisställe. Skulle ha soffa, gästsäng, skrivbord, skrivbordsstol och en massa lampor, gardiner och mattor. Väl där insåg vi att vi omöjligt skulle få in vare sig soffa, gästsäng eller skrivbord i bilen. Efter att Kim fick in vår nya tv där så har vi lite hybris och tror att vi kan trolla med bagageutrymme. Det kan vi inte. Men mattor, lampor och gardiner kom hem! Utan kablar och med fel gardinstångshållare. Ändå väl spenderade 3 timmar, tycker jag. Inte. Idag tar vi huspaus. Sienna ska på kalas, Kim på fotboll och jag och Jullan ska testa en ny lekplats med min mamma. Mys! Snäppet bättre än IKEA, om man säger så.
 
Vi var även på Media Markt och handlade en kabel för att få maximal skärpa på tvn. Det visade sig att det var vår dator som inte klarade den upplösningen. Helt meningslöst sladdköp. Fantastiskt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Handhjärta på det 😛😘

2018-08-26 @ 21:31:01
Postat av: Yohanna af Skovde

Nämen hus!? Det har jag helt missat! VAD KUL! Vi tar hembeställning från IKEA p.g.a. ångesten att inte få plats med allt, bara en nackdel att de är SÅ himla sega :/

2018-08-27 @ 19:35:21
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0