Sienna har börjat skolan!

Bevis på att denna lama blivit gammal; jag har ett barn som börjat skolan! Huuuuur gick detta till? Det var för sjutton inte så länge sedan jag gick i skolan. Eller så var det kanske det, vilket jag nog måste börja inse nu. Buhuuuu! Undra hur det känns när minstingen börjar skolan? Då kommer jag att bryta ihop. Sienna älskade i alla fall skolan, vilket inte var en större överraskning. Hon kan redan läsa och skriva, plus och minus, samt lite gånger. Hoppas att lärarna utmanar henne så att hon inte tröttnar. Idag var hon i alla fall supernöjd! Så nöjd att hon inte märkte att Kim tog fel på tiden och kom 15 minuter sent vid hämtning. Naw! Min stora, stora unge. Gissa om jag är nostalgisk nu? Nostaligisk och gråhårig, kanske.
 
Stora fina tjejen

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

❤️

2018-08-18 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0