Lovsammanfattning

Med enbart några få timmar kvar innan läggdags, får man väl erkänna att lovet är slut för denna gång. Men gud vad mysigt vi har haft! Och kul. Mina ungar är fan inte kloka någonstans. Tur att jag- och min mamma och syrra- har samma humor. Det blir liksom lustigheter och tokiga situationer vad man än gör. Vi har varit på lekplatser, på bio, på simhall, lekt med kompisar, besökt bvc, varit på öppna förskolan och spelat hundratals spel. Och läst Emma hos tandläkaren femtielva gånger. Sienna har dessutom varit på kalas och cheer, och jag har varit på bio med vuxna, ätit på restaurang och varit på spelkväll. Och då hängde ungarna hos farmor. Så inte har vi haft långtråkigt i alla fall. Jag, som kände mig asynklig och sjukade mig dagen innan lovet, är mycket lättad att det inte var dryg influensa jag fått. Trodde det i fredags, och var rätt knäckt. Men vi har varit hur friska som helst. Nu hoppas vi att det håller i sig, för om tre veckor är det dags för nästa ledighet. I form av en skidsemester! Yeeeey! Är en underdrift om jag säger att jag längtar. Älskar lov, älskar ledighet, och älskar skidor!
 
Såpbubblejakt, i onsdags. Alltid bra att rasta barn innan biobesök.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Älskar också ledighet 😛. Och knasungarna och dej ❤️. Trist att du inte lyckades fånga mina megastora bubblor- vilka kräver en viss teknik 😜

2018-02-25 @ 19:34:21
Postat av: ullie

här har vi redan gått en vecka efter lov o gud så svårt o komma in i rutiner igen för de små stora här
jasså visste inte det fanns i tablettform hörde me det inte va bra för tänderna

2018-02-26 @ 01:02:55
URL: http://weberskold.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0