Nyår och nyårsdagen

Igår var det nyår! Vi firade hos kompisar som bor 100 meter bort. Lyxen i det är oslagbar. Flera gånger under kvällen muttrade vi att det var fantastiskt att vi hade så nära hem. Glädjen i det klådde till och med att värden är en kock, och att man alltså dreglade medan man åt maten. Medan man åt. Ett annat par hade med sig småsmällare till alla ungarna. Och de var dessutom roligt sällskap. Det enda jag saknade var sällskapsspel, men det kom jag inte på förrän idag. I så fall hade jag ju kunnat föreslå nåt. Ska försöka minnas det till nästa nyår. Idag har jag och ungarna försökt vara utomhus en stund, men regnet och blåsten gjorde lekstunden sådär mysig. Vi stack istället hem och spelade 78 brädspel (kanske då jag insåg att det hade varit kul med vuxenvarianten igår?). Vi har även krängt pizza och chillat framför tvn. Inte en helt fel dag, efter en inte helt fel nyår. Älskar den livsfasen jag är i just nu. Även om jag gärna hade varit 29 år medan jag varit i den. 
Gott nytt år!
 
Detta blev bästa fotot
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0