Reseplanerarna

Kim och jag sitter och kollar resor som vi ska presentera för kompisgänget på lördag. Vi är ute efter ett hus med pool att hyra, dör 12 personer. Det går sådär. 
 
Det ser bra ut!
Nä, för långt från stranden.
Jamen det då, det ligger ju vid havet!
För liten pool. 
Men där var ett!
För långt ifrån ett centrum.
Men man kan inte få allt...
Det vill jag ha!
Men det är ju alldeles för dyrt!
Jag vet, vi klickar in oss på en annan sida. Och börjar om..
 
Vill gärna resa. Hemskt gärna faktiskt. Men enda sättet det kommer att bli av är om jag super ner resten av gänget och själv beställer en resa på lördag.
 
Nyårsgänget som förhoppningsvis ska bli resegänget i sommar

Kommentarer
Postat av: Mirre Sweetwords

Hehe ja inte lätt, men vad roligt att ut och åka tillsammans

2018-01-29 @ 21:20:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Lugn o fin- stressa inte. Det blir säkert lika bra som det brukar- eller bättre 😀❤️!

2018-01-30 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0