Cookielover

Jag älskar cookies. Jag kan förstå att folk tycker att det är läskigt att allt man söker på eller klickar på på datorn sparas, men det har sina fördelar. Man får bara den reklam man är intresserad av! Det gör såklart att jag kanske köper mer, men det är ju av egen fri vilja. Win/win! Häromdagen hade jag nosat lite på möbler till ungarnas framtida rum, varpå en mycket fin liten hylla till rea dök upp på skärmen, ackompanjerad av snygga små klädhängare. Beställde dem genast. Och en förvaringspåse. Blev mycket nöjd. Ännu mer så när Sienna fem minuter senare sa att hon önskade sig ett sängbord till nya rummet. Hon kommer att bli så glad! Jag med. Känner att en liten inredningsådra håller på att växa fram. Möjligtvis att den försvinner i flytten, eller så är den helblind, men det är kul så länge det varar. Hädanefter önskar jag mig IKEA-presentkort i julklapp, födelsedagspresent, inflyttningspresent, namnsdagar eller valfri firardag. Kan varvas med presentkort på Rusta, Jysk, Ilva, XXXluts, eller jollyroom. Allt tack vare cookies! Typ. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Ahhhhh så nice att en liten inredningsgnista tänts 😀👍!

2018-07-14 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0