Kompissugna barn

Och där sa ungarna stopp. Efter mer än 3 veckors  ledighet med strålande sol, så anser de nu att stranden är mer ett straff än något roligt. Jag älskar stranden, så visst har vi varit där ganska mycket. Eller jättemycket. Men jag har försökt att ge dem annat också. Lekplatser, lunch på stan, utomhuspooler, hemmadagar, Tosselilla. Det enda jag inte har kunnat ge dem är det de så desperat saknar- sina kompisar. Föräldrarna har inte semester eller så är de bortresta. Så nu duger inte ens lekplatshäng. De hade säkerligen kunnat tänka sig Tosselilla någon dag till, men nån måtta får det vara. Vi ska till Mallorca på måndag. Därefter stugbesök i två omgångar. Så det går ingen nöd på barnen. Och jag vet att det är bra för dem att ha tråkigt och varva ner. Men det är så synd om dem.. framförallt Sienna! Hon är så himla social och lider verkligen just nu. Nästa år ska vi definitivt boka in lite playdates! Men till dess... mutor i form av minidonuts ifall barnen följer med den badsugna modern. 
 
De kompissugna

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi kan lämna kidsen hos er nån dag, så kan de leka medans vi jobbar 🤩

Svar: Jag och Kim kom på samla tanke- idag! Synd att vi kom på det sista lediga dagen, för nu är det fullt ös resten av semestern. Men nästa år så snor vi gärna era en dag!
Lisa

2018-07-13 @ 15:21:26
Postat av: Mamma/mormor Lena

Det ÄR bra att varva ner från umgänge och få sakna vännerna lite......❤️

2018-07-14 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0