Lekplatshäng

Det är inte bara vagnen jag är nostalgisk med; nu i flytt-tider är det även Malmö. Kanske inte skjutningarna och alla rån då, men alla våra vattenhål och lekplatser. De senaste dagarna har jag och ungarna därför flängt runt på alla våra favoritställen och lekt en sista gång. Visserligen ligger ju Bara enbart 20 minuter bort, men vad är sannolikheten för att vi åker in till Malmö bara för att leka lite? Så nu har vi sagt hejdå till alla. Kändes bra. Ser fram emot att hitta lite nya vattenhål! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad kul att ni har lekt av er :-D Kramis

2018-07-12 @ 15:41:16
URL: http://starbys.se
Postat av: Mamma/mormor Lena

JAG kommer att ta dem med till de gamla vattenhålen. Jag kan ju inte gå dit själv......😛

2018-07-14 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0