Pinchosälskande lama

Firade Josses 30-årsdag igår. Sherlocked- klarade det med mariginal! Pinchos och sedan Lilla Torg. Blev så till mig på Pinchos (de har ändrat menyn och jag kan äta hur mycket som helst!) att jag raskt bokad bord till idag. Inte helt fel. Nu kan jag nog hålla mig ett tag. De senaste dagarna har bestått av flyttförberedelser, för imorgon drar vi till Luhrsjön och stugan. Myyyyys!
 
Fishtacos, chips med rödbetshummus, vegetariska vårrullar. Igår testades även vitlöksbröd och svamprisotton. Och chokladfontant. Det blev en sån idag med. #sommartjockis

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Låter gott, har aldrig varit där 😬. Imorgon drar vi mot Stuga 6 och 7 😂! Det blir en upplevelse, som alltid. Undrar om Stuga 1 är ledig 😜?

2018-07-29 @ 23:04:42
Postat av: Yohanna af Skovde

Jag var på pinchos i måndags och ska dit på imorgon med. Känns lagom :)

2018-08-01 @ 19:19:15
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0