Vagnnostalgi

När jag var gravid med Sienna köpte vi en ny fin vagn. Kan vara att Kim hatade den, men jag älskade den! Supersmidig att köra, man fick plats med allt och jag tyckte till och med att den brun och vita färgen var snygg. Vi använde givetvis samma vagn till Julie när hon var liten. Hon älskade också den! När Julie blev äldre köpte vi en liten ful sulky, som är perfekt att ha med på resor, men vi har haft kvar den riktiga på vinden. Jag kunde inte släppa den.Tills nu, när vi skulle flytta. Inga fler barn i sikte, vagnen bara står och blir gammal, och är extremt onödig att ta med. Kasta eländet, sa Kim. Jag vägrade. Någon kan väl ha nytta av den? Så jag la upp den på facebook för 300 kr, och fick napp. Jag tröstade mig själv, och Julie, med att någon ny liten bebis skulle ha nytta av vår älskade vagn, men var ändå ledsen. Julie med. Jag hade till och med en klump i magen när jag åkte ner med den i hissen. Tänkte att det skulle bli bättre när jag träffade köparen. Det blev det inte. Hon hade nämligen inte barn. Hon skulle ha den till sina katter. Katter?! Jag ljög för Julie.
 
Adjö trogne vän ♥️

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Katter haha?

Svar: Jag vet!? Vad är det för fel på folk?
Lisa

2018-07-11 @ 21:23:03
Postat av: Tiff

Dagens asgarv, var tvungen att läsa för Jonas 😂

Svar: Hahahahahaha
Lisa

2018-07-11 @ 21:31:25
Postat av: Linnéa Lundgren

Men guuuud vad skönt att höra att fler är lite överdrivet fäst vid vagnar... Vi har idag 3 vagnar, ungen är 3 och även om det eventuellt skulle komma fler barn i framtiden så skulle vi behöva köpa ny vagn då ingen liggdel fungerar.......... o ändå vågar jag knappt ens tänka tanken att göra mig av med någon av dem 😂

2018-07-13 @ 07:26:53
URL: http://mamanea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, mamma hade också vagn till misan men inte me hjul då, bara liggdelen. Och mat på silverfat om jag minns rätt. Puss ika

Svar: Hahahahaha det stämmer nog!
Lisa

2018-07-14 @ 16:13:59
Postat av: Mamma/mormor Lena

The Vagn ❤️- goodbye 👋😢!

2018-07-14 @ 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0