Den pryda laman

Jag är ganska pryd. Det är ingenting jämfört med hur jag var innan jag fick barn, men långt ifrån hur en del andra människor är. Detta märktes väldigt tydligt när vi var SPA:et med kollegor. Jag köpte en baddräkt, för att inte visa mig i bikini. Är mycket nöjd med den, för övrigt. Tantvarning? Jag valde dessutom att duscha i baddräkten, för att inte vara naken inför kollegorna. Jag trodde att det knappt märktes, förrän en tjej- helnäck och med en handduk kring håret- utbrister: Men Lisa, är du pingstvän?! Då stod jag insnörd i handduken medan jag hade tröja på mig och försökte tråckla på mig underkläderna. Jag släppte raskt handduken. Någon måtta får det vara. Tur att de inte kände mig innan barnen kom. Då hade de väl trott att jag var mormon. 
 
Barn som varken är, eller ska bli, pryda

Kommentarer
Postat av: Ika

Men hallåå. Om folk ändå varit mer pryda så att kalla de.. Stå på dig o se tilö att dina barn inte blir freaks utan skam, förr eller senare kommer du Hata de.. Love uuu, ika

Svar: Hahahahahahaha Ikis, du minns hur du själv var va? 😘 ett mellanläge hade nog varit fint. Jag vill inte vara hämningsfri, men inte heller pryd. Och det samma vore nog toppen för ungarna.
Lisa

2018-07-03 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0