Packlama

Helgen har tillbringats i Skanör. Man kan tycka det är sådär schysst att åka bort under barnets födelsedag, men i ärlighetens namn hade Julie knappast fått bjuda några kompisar ändå. Nästa år, har vi lovat. Visserligen fick Sienna ha kompiskalas när hon fyllde tre, men Julie fick börja äta godis mycket tidigare så det jämnar typ ut sig. Dessutom kunde vi inte bara strunta i att åka ner till Skanör. Det har blivit tradition att komma ner och våldgästa när min moder hyr en gästlägenheten i morfars område. Kim brukar komma ner och stanna sista natten med oss, men detta året valde han att åka till Ryssland istället. Jag tror inte att han var särskilt bitter över sitt val. Men jag och ungarna och min galna moder har haft kul ändå! Först myskväll, sen kalaset, därefter lekplatshäng och ett kvällsdopp. Ny lekplats och sedan strandhäng. Not bad! Nu är vi hemma och ungarna leker loss med alla nya leksaker, medan jag försöker packa upp allt från Skanör och packa ner allt som ska med till arbetskonferensen på Ystad Saltsjöbad (för mig) och övernattning hos moster (för ungarna). Går sådär. Kommer sluta med att jag har med en snutte till Ystad och barnen har min baddräkt. Önska mig lycka till.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ystad Saltsjöbaden med jobbet, vilken lyx! Vidhåller ff ”det går bra nu!!”

2018-06-17 @ 18:02:20
Postat av: Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det och så kul att du ska vidare till Ystad :-D Kramis

2018-06-17 @ 18:36:28
URL: http://starbys.se
Postat av: Mamma/mormor

Galet mysigt med er dygnet runt i flera dagar ❤️! Fick du med egen baddräkt eller Julie’s på fotot 😳? Den är fiiiin 😀

2018-06-18 @ 20:03:29
Postat av: Mirre

Mysigt att åka dit och ljuvligt ställe kan jag tänka mig

2018-06-18 @ 21:02:32
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0