Julie får spela Finns i sjön!

Sienna är, som jag tidigare nämnt, helt besatt av att spela Finns i sjön. Patiens funkade ett tag, men nu är hon tillbaka vid det hemska Finns i sjön. Det finns dock en som avskyr spelet mer än jag- Julie. Hon kan ännu inte siffrorna, och kan alltså inte vara med och spela. Något aom gör henne jättefrustrerad. Så idag fick jag en snilleblixt: det finns ju spelkort utan siffror! Jag snokade genast redan på en leksaksaffär som sålde såna (ganska lätt, för det är i princip alla), och stack iväg med ungarna och handlade. Väl hemma rusade vi in och satte oss vid bordet. Nu kör vi! Sienna började. "Julie, har du Lille skutt?" Japp, det hade hon. "Kan jag få den?" Nej, den tänkte inte Julie lämna ifrån sig. Slut på spel. Kanske var det inte siffrorna som var problemet, utan att barnet är en tjurig tvååring?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hahahahaha! Ge inte upp- hon lär sej 😂❤️!

2018-03-12 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0