Resa till Branäs

Vi är framme i Branäs! Kom fram igår kl 15, efter 11 timmars färd varav två var matraster och en var en timmes omväg då jag var så uppe i en billek att jag glömde agera gps. Man kan tänka sig att en tvååring och en femåring klarar den resan sådär. Men de klarade det galant! Hittade vårt fantastiska boende. Underbart! Vi kollade igenom skidor- som levererats till stugan, och gick sedan för att byta mina och Kims pjäxor. Gröngölingarna hade såklart tagit fel storlek, medan rutinerade mormors passade. Handlade mat, svepte en öl, beställde en pizza. Sedan skulle Kim och Sienna- som aldrig åkt- testa skidor. Och liftarna var öppna! De stänger kl 19! Vad är oddsen!? Vi hann med tre åk, och jag känner mig redan mörbultad, och alldeles alldeles lycklig. Sienna var jätteduktig. Sedan spel för oss vuxna och en skön lång nattsömn. Branäs verkar vara rätt nice! 
 
Rastning på väg upp

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Barnvänligare ställe går nog inte att hitta 😀❤️

2018-03-20 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0