Sista skiddagen

Sista skiddagen idag. Sex stycken dagar blir precis lagom. Vi har åkt och njutit massor! Sienna kämpade på in i det sista, och var i slutet i princip så trött att hon grät. Men så grym hon varit på denna resa! Tog sig ner för alla backar, och snabbt satan dessutom. Absolut mer som sällskap än som besvär. Och Jullan fick testa att åka två gånger. Hon förstod inte hur man svängde eller bromsade, men hon stod upp och tog sig ner. Inte själv va, kanske ni tänker. Ähm jo.. fast inte med flit. Det kan vara så att Kim tappade henne i barnbacken, och sedan trillade och inte hann ikapp. Julie tyckte dock att det var askul, och vägrade sedan att åka tillsammans. Jag gjorde en lika dum miss i liften. Eftersom jag var helt säker på att hon skulle trilla efter två meter så lät jag henne åka själv. Halvvägs upp insåg jag att hon skulle klara det- och att jag inte hade berättat för henne när och hur man gick av! Hon löste det dock galant, genom att kasta sig åt sidan innan stopp-pinnarna kom. Duktig flicka! Nu ligger ungarna i sina sängar med nyköpta Björnbusenallar, medan vi vuxna packar och gör oss redo inför morgondagens avfärd. Som går en timme söderut, till Sunne spa. De hade en barnvecka, så vi kunde inte låta bli! Skönt mellanstopp och vilopaus på en natt. Ska bli nice att mjuka upp ansträngda muskler i en pool. Perfekt avslut på superkul resa!
 
Lilla fartdåren 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0