Där tänker vi inte riktigt likadant

Köpcentrat Emporia ska börja med barnpassning. Emporia, med sina 4 våningar, långa sträckor, massa folk, affärer och framförallt sträckor. 39 kr för en timme, där barnet mellan 0-10 får lyssna på sagor, pyssla, läsa medan föräldrarna uträttar ärenden. Eller shoppar. Eller fikar.
Alla föräldrar i fb-trådens respons: vad hemskt! Vem vill lämna sitt barn? De känner inte mitt barn? Gud vad otryggt! Vilket stort åldersspann! Tänk om där finns en busig femåring? 
Min och Kims respons: Hallelulja! Hallelulja, hallelulja!
Ibland tänker man inte riktigt likadant.
 
Vill ni lämna mig?
Japp, älskling, för du hatar att shoppa. Och att gå. Dessutom går allt tusen gånger snabbare om du inte är med och skriker och protesterar, så får vi mer tid att leka sen. ❤
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken miss!! Klart receptet skulle med http://nastanperfekt.blo.gg/2018/april/mazarin-i-langpanna.html

Vi åker för övrigt till Ikea (ok, nån enstaka gång har det hänt) för att den barnpassningen tar åldern 3-8! Vi kan lämna in alla tre! Bästa är att tjejerna vill åka till Ikea för att leka med alla kompisar 😂

2018-05-06 @ 20:14:10
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Mamma/mormor

Jag håller med dej. Och Julie 😀. ”Tänk om det finns en busig 5-åring” 😂👍

2018-05-06 @ 21:06:10
Postat av: Ika

Gud vad Julie liknar dig här Lisa!!!

2018-05-20 @ 02:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0