Plugglaman snart klar

Hade en hemsk muntlig onlineredovisning i söndags. Inte bara hade jag glömt den, så jag var totalt oförberedd, utan jag var dessutom missnöjd med min uppsats som redovisningen grundades på, och fick tekniska fel med både headset och bråkigt internet. Var ett psykbryt. Läraren hjälpte mig lite och tillslut fick jag godkänt. Men det var ingen hit. Jag fasade för betyget på den inte så bra uppsatsen, då redovisningen var så kass, och omtentan är i mars.. men jag fick VG! Inte alls förtjänat, kan jag villigt och sakligt erkänna, men mycket trevligt. Eftersom jag fick beskedet idag var jag så nöjd att jag skrev nästa uppsats i ett sträck. Och den är bra! Not bad. Är alltså mycket nöjd med dagens prestation. 12,5 hp klara, 2,5 to go. Sedan har jag 45 hp i svenska som andraspråk, och är behörig i två ämnen. Och har dessutom lärt mig något! Är mycket nöjd. Trevlig helg på det! 
 
Helt orelevant bild av Sienna när hos var på kalas förra veckan. Vi flyttade in här för tre månader sedan. Sienna har redan blivit bjuden på 4 stycken kalas. Väldigt social liten Busmus.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Grattis till tentan och uppsatsen ❤️👍! Nu börjar det lugna ner sej 😁. Ja, den där kaxiga 6-åringen är social så det förslår 😍😂!

2018-11-23 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0