Helgens bravader

Saker som hunnits med i helgen:
 
Siennas kompis Agnes här
Veckohandling
Besök hos min demente far
Corre och Madde hit
Ungar och Kim på cirkus
Siennas kompis Arvid här
Vellingeblomman med Nina
Shopping på Emporia
 
Nu är Kim på fotboll, ungarna i sina sängar och jag överväger att gå i ide. Hade behövt en helg efter denna helgen. Tur att uppsatsen med deadline idag skickades in tidigare i veckan. Synd att jag varken hunnit med planering eller bedömning inför jobb. Åh well, jag har ett tema, klasser jag känner väl och jag är grym på att improvisera. Kanske tom hinner vila lite på lektionerna? Lär vara lugnare där än denna helgen. 
 
 
Utklädningsprovning hanns också med. Julie ska vara Sjörövardjävulsuperhjälteskelett till Halloween. Sienna testade Prinsesshäxa, men bestämde sig för Skeletthäxa med vingar. Not bad.
 

Kommentarer
Postat av: Mammamormor Lena

Phuuuu 😅. Låter intensivt, jag blir så trött av beskrivningen så jag måste nog åka iväg nån vecka och vila upp mej 😜

2018-09-23 @ 19:51:33
Postat av: Mirre

Ohh så trött man blir av allt, haft tuff vecka jag med faktiskt. Nu kan jag kommentera hoppas jag. De där spamrutorna pekar finger åt mig

2018-09-23 @ 23:08:22
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Netti Starby

Oj vad mycket ni har hunnit med och hoppas att du får det lite lugnare under veckan :-D Kramis

2018-09-24 @ 06:49:11
URL: http://starbys.se
Postat av: Mirre

Jag överväger också att gå i ide, känner mig lite stressad över vissa saker på jobbet. Samt egentiden på kvällen är så lite, man hämtar aldrig igen sig. Via datorn kan jag inte kommentera blogg.se bloggar. Men verkar gå via telefonen

2018-09-24 @ 20:16:34
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0