Onsdagslista

  • Första omgången trappa är målad. Tortyr! Men bara två eller tre omgångar kvar. Kommer bli ett sånt lyft!
  • Jag gillar mitt jobb! Kollegorna, ungarna och min chef. Känns skönt efter en svacka.
  • Ska se skräckfilm med Kim och Frida ikväll. Kommer att svimma, men jag är lite laddad. 
  • Snart inflyttningsfest. Kul!!!
  • Chefen har fått bort min fredagslektion, så nu är jag ledig en hel dag! (Jobbar ju bara 80% denna termin, men hade EN störig lektion varje fredag. Sådär kul när man pendlar. Men nu är den alltså borta!)
Gosungar på Vellingeblomman förra helgen
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor lena

Så himla skönt med den där störiga fredagstimmen, den förstörde ju hela dan! Tack Lisas nya chef 😘

2018-09-28 @ 18:19:48
Postat av: Mirre

Så fina töser och Sienna och Isabelle har väldigt lika frisyrer. Skönt att få bort fredagen då

2018-10-02 @ 06:48:13
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mirre

Så fina töser och Sienna och Isabelle har väldigt lika frisyrer. Skönt att få bort fredagen då

2018-10-02 @ 06:48:14
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0