Knäppa saker som sades på resan

Mina barn är knäppa små varelser. Jag vågar nog säga att de brås på min sida av släkten, för vi är nog inte kloka. Vi pratar i alla fall som vi är helgalna, och mina barn har ärvt det. Groda efter groda hoppar ur flabben på dem. Och de är helt omedvetna om eländet. Här kommer ett urval av citat från vår resa till Kos.
 
Sienna: Jag gillar inte de kläderna längre. Jag vill bara ha adidas! Lisa: Kim, hör du minisnobben här borta?
Sienna: Vadå minisnoppen?

Sienna: Yara har en sån där puderhund!
Lisa: Pudel...

Julie: Jag ser ett flygplan! (Pekar på vingen)
Lisa: Det är vårt, Julie. Vi sitter i det..

Julie: Vi leker mammapappabarn, och du är min säng, okej?

Lisa: Idag är det bara ett halvår kvar till julafton.
Julie: Är det julafton imorgon?
 
Knäppisarna ❤

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Konstonanter, bokaler och blirjard......😆

2019-08-07 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0