Tv-seriesälskaren

Har precis sett klart sista avsnittet av Orange is the new black. Snyftar hysteriskt. Förra veckan tog Big bang theory slut. Då grät jag också. För att inte tala om när jag såg klart Scott och Bailey i julas! Var helt hysterisk. Kan vara att min pappa dog i samma veva, och att jag lite tog ut sorgen på fel grej... men ändå. Jag är inte en hejare på att hantera serier som avslutas. Måste lägga mig nu, för jag kan varken koncentrera mig på bok eller en ny serie. Tänker bara på Piper, Alex, Taystee, Daya, Tiffany och alla andra som man nästan glömt bort, men fick se en glimt av. Borde sluta följa serier. Tjuter sällan när en film tar slut? Kaaaan vara att jag gråter av böcker, men inte av själva grejen att de är slut, utan om de har ett sorgligt slut. Känns lite mer normalt. Lite. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/ mormor Lena

Jag undrar ocksåibland över hur det är ställt i mitt känsloliv. Är inte speciellt lättrörd om man säger så. Men har varit fullständigt slut i nerverna vid utröstningar i tex Robinson och Bonde söker fru, tårarna har sprutat. För att inte tala om Disney-filmer,
- även om de inte är sorgliga så berör de mej väldigt, sitter med gråten i halsen även när jag skrattar 🤪. Snacka inte om ”Broarna i Madison County”- blir tårögd bara av att skriva titeln. Vi borde kanske söka hjälp 😜?

2019-08-07 @ 21:22:21
Postat av: Ulrika

Så bra serie! :)

2019-09-24 @ 17:48:06
URL: http://https://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0