Jag är en jättebra.. dålig.. bra.. dålig... allt

Vi ska snart ha medarbetarsamtal. Då ska man ranka sig på en skala inom tre områden: relationer gentemot elever, kollegor och föräldrar, pedagogik och utbildning.. tror jag. Jag är helt körd. Inte för att jag nödvändigtvis är kass på allt, utan för att min insikt om var jag ligger är noll. Vissa dagar- som idag- är jag ytterst nöjd med mig själv och känner mig omtyckt och lyckad. Andra dagar- som igår- så sög jag och mitt jobb och alla hatade mig. Kan ha att göra med att en elev faktiskt somnade på min lektion. Inte överbra för självkänslan. Men ändå. Funderar på att kryssa i olika på tre lappar och lämna fram dem och förklara läget. Om inte annat borde chefen få lite humm om vilken stressnivå ens psyke ligger på så här i februari, veckan innan lovet. Har övergått från att räkna veckor till att räkna dagar. Nästa steg är timmar. Jag längtar tills det är minuter...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Du kan kryssa i ”superbra” på alla ställena. #inteallspartisk 😜

2019-02-08 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0