Sjuklingspuff

Julie är så sjuk, så sjuk, så sjuk. Överynklig. Hon har inte varit så här dålig sedan hos fick RS när hon var 1,5 år. Jag tror det är influensa. Hon sover HELA TIDEN, har feber trots alvedon var fjärde timme, och är nästan apatisk. Sedan igår har vi fått i henne lite vindruvor, några chipssmulor och en klubba. Inte ens tacos eller glass lockar. Stackars min lilla Puff. Och stackars Sienna, om detta väntar henne. Hon går just nu mest och gnäller på grund av inställda planer och orättvisan i att Julie slipper äta, medan hon glatt kastar sig alla glassförmåner och mobiltillgångar. Jag och Kim varvar vår ömkan med glädje över att vi vaccinerat oss och att det är fyra veckor kvar till skidresan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ååh stackars lilla julie❤️❤️❤️ Krya på henne!

2019-02-09 @ 13:39:07
Postat av: Isabel

Krya på henne! Halva fsk har typ influensa. Vi med, 16:e dagen för mig. 🤒🔫 Taskigt att man ändå måste rodda ett hem trots sjukdom. Jag tar ALLTID vaccin men det blev inte så nu när jag var fldr-ledig...

2019-02-10 @ 09:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0