Två saker som gör denna laman glad

Trevliga saker som har skett idag: skolverket tyckte synd om idioten som efter att ha pluggat 45 hp ansökte om en komplettering (årskurs 4-6) som kräver 30 hp.. trots att hon egentligen behövde den för årskurs 7 till 9. Efter mitt lilla fina tycksyndommig-mejl fixade de missen och jag är nu behörig sva-lärare! Och SFI och en massa annat trevligt som också dök upp på legget. Är så nöjd! 
Dessutom så bokade jag och Kim biljetter till en Cher konsert i höst. Jag älskar Cher! Har sett henne live en gång innan, i LA, men då var jag 18 år så jag tycker att detta är en ganska trevlig sak att återuppleva. Även om det är på en lite kyligare och mindre cool plats. Yey! Mycket glad lama. Härlig dag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: amma/mormor Lena

Beundransvärt- Cher är 73år ( googlade 😛)! Att hon orkar 😅

2019-02-26 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0