Helnöjt lamadjur

Mycket nöjd lama idag. Julies förskola har flyttat, och hon älskar det nya stället! Kan ha att göra med att de köpt in massor av nya dockor, men ändå. Tummen upp av knubbsäl vid hämtning är aldrig fel. Lätt värt en omväg över åkrar i iskall blåst. Sienna började dessutom på gymnastik idag, och från att ha haft en pissdag i skolan var hon överlycklig efter gymnastiken. Hon både hjulade och stod på huvud och njöt. Jag njöt av att min polare med jämnårig dotter var den som hämtade och lämnade. Och efter fem ganska smärtfria lektioner och en upphittad pingvinstång så orkade jag dessutom jobba lite efter att ungarna lagt sig ikväll. Händer inte ofta, förutom när jag plågar mig med bedömningar. Kan ha att göra med att jag är klar med plugget och därmed får mer enerig. Sista tentan skickades in i torsdags. Underbart! Som sagt, mycket nöjd lama. 
 
Bild från kall utelek i lördags. Då var jag också rätt nöjd med mig själv. Älskar Gyllins trädgårdar!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Härligt med såna där dagar när allt bara stämmer 😀❤️. Även om man inte kunnat skrota runt i pyjamas 😜

2019-01-14 @ 22:23:58
Postat av: Jessica Högberg

Bra dag! Jag röstar för många sådana=)

2019-01-15 @ 09:49:35
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Bex

Vad skönt att hon trivdes och allt kändes bra!

2019-01-15 @ 19:39:17
URL: http://nouw.com/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0