Tisdagslista

  • Jag var på jobb idag. Osminkad och med ögoninflammation. Jag kände mig lika bekväm som en giraff med påssjuka, men jag gick till jobb. Och överlevde dagen. Fick visserligen lite skäll av kollegor för att jag gick dit, och en massa tröstkramar innan jag hann förklara att jag inte var ledsen. Men ändå. Ungarna var en blandning av hysteriska och förstående, och hävdade ihärdigt att jag var fin utan smink. Svullen och med gult slem hängande från ögonfransarna? Totalt genomfalskt, men gulligt av dem.
  • 2,5 veckor kvar till loooov!
  • Skidskola och liftkort bokade. 
  • Känner att jobb är ganska mycket under kontroll, trots att alla elever och deras föräldrar är inne i en gnäll-alltärlärarensansvar-period.
  • Läste ut en underbar bok igår! Vända världen rätt. Ungdomsbok. Läs den. 
Julie i torsdags, när hon pga sin ögoninflammation joinade mig på jobb.

Kommentarer
Postat av: /mormor Lena

Ni kämpar på 😅👍! Julie med ryggsäck på väg till Mammans skola 😍❤️😘!

2019-01-31 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0