Ynklama

Startade jobbveckan med att förvandlas till en ynklama. Mådde bra morse. Mådde bra på förmiddagen. Insåg vid lunch att jag saknade aptit. Fick plötsligt konstigt ont i kroppen, på tokiga ställen som handryggarna och ovansidan på fötterna. Började frysa. Frös hysteriskt så jag skakade. Fick be Kim hämta mig på vägen hem, för jag klarade inte att ta bussen. Svepte alvedon så fort jag kom innanför dörren. Vilade 30 minuter i tjocka kläder under täcke. Och mår nu hyfsat okej. Hur är det möjligt? Tror att kroppen fick en chock över att vara tillbaka på jobb efter en långledighet. Håller tummarna att den hämtar sig till imorgon. 
 
Min moder passade barnen idag, då förskola och dagis var stängt. Hon ska passa dem imorgon med. Lyx! Extra lyx om jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Modern är alltid glad och fylld av energi efter samvaro med knasfamiljen i Dårhuset 😛❤️😘. OK om jag flyttar in 😳?

2019-01-08 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0