Lekungar

Sommarlovskänslan är på topp! Inte för att jag gör sommarlovsgrejer, men för att barnen gör det. I förmiddags veckohandlade vi och sedan sprang jag hem (var tvungen att skriva det, för jag är sååå nöjd och skryt är dubbel glädje. 7 km för den som troligtvis inte alls undrade). Men sedan dess har här varit lek. Först stack Sienna till en kompis, och sen stack Julie till en. Därefter kom Sienna och kompisen hit och badade i vår plaskpool. Julie kom hem och joinade. Efter flera timmar cyklade Sienna och lämnade sin kompis, varpå Julie drog till en sandlåda. Sienna hittade ny kompis på vägen hem, som också kom hit och tog ett dopp i poolen. Han stannade sedan och åt. Nu leker de alla tre kurragömma på ovanvåningen. Älskar att bo i hus! Cykelavstånd till polare. Lekplatser så nära att en fyraåring kan gå dit själv. Trädgård med pool och studsmatta. Flera rum för barnen att leka i. Medan jag och Kim fixar uterumsgolvet och dricker öl, utan att behöva skjutsa barnen överallt och roa dem eller ta med dem ut. De bara springer omkring. I tunna kläder, skrapade ben och med smutsigt hår. Myyyyysigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Sommar ❤️😁!

2019-07-14 @ 21:58:24
Postat av: Linnéa Lundgren

Det låter verkligen härligt! 😍🧡

2019-07-24 @ 00:36:32
URL: http://mamanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0