Postnord, yey...

Är ute efter ny skolväska till Sienna.
Hittar snabbt alternativ.
Sienna väljer ett av dem.
Jag hittar gympaskor och en t-shirt på samma sida, på rea.
Är mycket nöjd. 
Beställer sakerna. 
Får korrekt bekräftelsemejl direkt.
Får mejl att varor skickats dagen därpå.
Är mycket impad av hastigheten.
Får inom en timme sms att jag ska boka dag för hemleverans.
Inser att vi ska iväg, och att jag vill ha sakerna till ett utlämningsställe... vilket jag faktiskt klickade i också. 
Ringer postnord. 
"Men detta kollinumret är till en William?"
Tydligen bor det en William i samma hus som jag, som har köpt sakerna jag ville ha, betalat för dem med mitt kort och nu måste hämta dem själv. Det blir ju rätt svårt? 
"Vi kan ju köra hem sakerna till dig? Då kvittar det vem som hämtar ut det!"
Fullt logiskt. Suck. Undra om det bor en Lisa i Williams hus också? 
 
Tuffingen som ska få adidasväska, adidassneakers och adidaströja inför skolstart. Årskurs ett! ❤
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Hoppas hon tappar framtänderna innan skolstarten, de ser så onödiga ut 😆❤️

2019-07-30 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0