Sommarenformiga

Jag och Kim har denna sommar märkt att vi är lite enformiga i våra semesterplaner. Varje år: 1. Åker vi en vecka till ett varmt ställe 2. Besöker vi Tosselilla en dag 3. Tillbringar vi några nätter i Skanör med min mamma 4. Hyr vi en stuga vid Luhrsjön i tre nätter. Jättemysiga saker, allihop! Men de gör att vi varken har pengar eller tid att göra något annat. Varit på Astrid Lindgrens värld? Nope. Lalandia? Nope. High Chaparall? Nope. Kolmården? Not so much. Så nästa år ska vi försöka tänka utanför vår lilla box. Förhoppningsvis involverar det ändå en utlandsresa, men det andra kan twistas om lite. Tveksamt om vi klarar det dock. Vi älskar liksom allt. Får satsa på att tjäna mer pengar istället? Och skippa alla lediga chill-stranddagar. Låter sunt ju. Not. Åh well, har ett år på mig att fundera ut hur vi ska komma över detta ypperliga i-landsproblem. Så länge njuter jag av att vara ledig! Även om lite jobbsug faktiskt har smugit sig in i tankarna...
 
Tosselilla förra veckan 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Jag är på 😁! Har inte heller varit på Astrid Lindgren eller Lalandia.......😇😛

2019-07-31 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0