Sommarlov

Semesterdagarna flyter på i en sån fart att jag varken vet vilken dag det är eller vad vi har gjort den senaste veckan. Hääääärligt, men utan att försöka förolämpa alla med 5 veckors semester så önskar jag att sommarlovet var ännu längre. Det är så skönt! Och mysigt. Vad jag minns av denna veckan så har vi har varit på konfirmation, haft en hemmadag, cyklat till Leos lekland (11 km bort- Sienna rocks!), lekt med kompisar, varit på Sommarlovsmorgon (tråååkigt) och hängt på Barabadet. Jag klämde dessutom in en vin- och sushikväll med kompisar. Not bad. Tack vare sommarlovsmorgon och chromecast kan jag jogga även när jag är ensam med barnen, och tack vare dualingo "pluggar" jag spanska. Så jag låtsas att jag är duktig. Att öl- och godisintaget är större, att jag sover nio timmar per natt och ligger och läser varje dag låtsas vi inte om. Idag går Kim på semester nr 2, så nu har vi tre lediga veckor tillsammans innan jobb. Invigs troligtvis med ett avsnitt av "Dark" och att vi båda däckar innan klockan 21. Inte så illa det heller. 
 
Siennas min ❤

Kommentarer
Postat av: Belle Amour

Kika gärna in på vår nystartade blogg där vi kommer att ge tips om allt från mode och skönhet till träning och hälsa, samt hjälpa till att motivera och inspirera andra till att våga följa sina drömmar!

2019-07-12 @ 19:19:42
URL: http://belleamour.blogg.se
Postat av: Anonym

Härligt med lite sommarlugn ju ;)

2019-07-13 @ 10:25:02
URL: http://motplus.se
Postat av: Anonym

Härligt med lite sommarlugn ju ;)

2019-07-13 @ 10:25:02
URL: http://motplus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0