Tisdagslista

Här kommer en tisdagslista! Fast i ärlighetens namn var jag tvungen att kolla så att det faktiskt var tisdag. Älskar lov! 
 
  • Vårt uterum börjar bli riktigt fint.
  • Hade en mysig dag på Kiviks marknad. Lite karusellåk, köpt obligatoriska lakritsremmar och munkar, käkat langos och barnen har köpt krimskrams. 
  • 3,5 månader kvar till USA!
  • Tog mig ut och sprang en runda, trots att jag verkligen inte var sugen. Och det gick bra!
  • En ledig vecka är framför oss.
Lottköparen Sienna

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Jag älskar också när ni har lov ❤️! De där rundorna som man är minst sugen på blir oftast de bästa 😁💪👊.

2019-07-16 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0