Hur många sätt ett samtal kan bli barnförbjudet på

- Mamma, har du lekt en lek som heter vattenfall? 
 
- Japp! Men det är absolut inte den som du menar, för min är en vuxenlek där man dricker vin. 
 
- Jag menar en där man antingen ska svara ärligt på en fråga, eller så ska man välja tre personer. En som man ska döda, en som man ska gifta sig med och en som man ska ligga med.
 
- ...
 
- ...?
 
- ....
 
- Vadå? Varför stirrar du på mig sådär?
 
- Jag tycker inte den leken låter så kul. Kanske inte så trevligt för den som blir utvald att bli dödad. Och vet du ens vad det där sista betyder?
 
- Nä?
 
- Nä. 
 
- Men berätta då? 
 
- Dags för en annan lek! Kan du sanning eller konsekvens?
 
Lekaren med badtrosor på huvudet. På tal om olämpliga saker, liksom.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Ingen bra lek alls. Nyfiken dock på vuxenleken vattenfall- aldrig hört talas om 😬. Vad gör man?

Svar: Vi kan testa en kväll... 😱😆
Lisa

2019-06-10 @ 21:28:06
Postat av: Adelia

Konstig fråga eller ja alla minafrågor blir ju konstiga men ja haha! Har du PRO?
PS du har verkligen lyckats med din blogg! Väldigt kul att läsa! Känner att det finns mycket kärlek här! Lycka till i fortsättningen!
Puss o kram!

Svar: Har inte pro. Tack! 😍
Lisa

2019-06-11 @ 23:45:32
URL: http://adeliabz.blogg.se
Postat av: Linnéa Lundgren

Hahaha klockrent! 🤣🤣

2019-06-12 @ 18:46:39
URL: http://mamanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0