Klassens dag

Flera timmar på en brygga med högstadieelever, som man ska ha ansvar för. Kan bli jobbigt och tråkigt. Eller stressigt. Eller alldeles alldeles underbart. Fina ungar, underbart väder, mentorskollega som tar ansvar. Har idag fått betalt för att hänga på stranden, snacka med folk, skratta och bada. Not bad. Not bad at all. Älskar min klass! Nu känner jag att vi nog klarar en liten utflykt i nian utan att jag dör. Härligt. 
 
Kim och Jullan på väg till stranden förra helgen. Idag var inte de med. Men jag fotade inget, och hade inte fått lägga upp det ändå.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ut med benen Julie. Mer! 🤸‍♀️

2019-06-13 @ 16:27:11
Postat av: Tiff

Tänk Lisa, när vi var på utflykt i nian rymde vi, på Ven.. Undra om våra lärare hade puls? 🙈

Svar: Jag veeeet! Tänker på det ibland. Med fasa. Hon var mesig, och lät killarna ta över. Men vi behövde kanske inte ge henne en hjärtattack för det. Tänk att hon inte ens hade vårt nummer!
Lisa

2019-06-16 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0