Branäsvecka

Är nu hemma efter en underbar vecka i Branäs. Igår var jag nästan gråtfärdig, för jag var inte färdigåkt, men idag känns det okej. Fortfarande heldeppigt att det är ca 52 veckor till nästa gång jag får susa ner för en backe, men rätt härligt att se alla vårtecken här hemma. Längtar till våren! Och sommaren! Och allt roligt vi har inplanerat! Skidresan var i alla fall super. Massor av bra åk, flera asgarv och härligt att vara ute i frisk luft och få anstränga sig tills man är helt mör i kroppen. Sienna har njutit och Julie har kämpat. Jullan har åkt varje dag i minst två timmar. Skrikit av skratt när jag tagit henne i blå backar och över gupp. Och skrikit av skräck när hon varit i skidskola och behövt ta lift själv. Sienna har i princip åkt varje minut och grät efter sista backen. Hon ville inte hem. Hon svänger galant till och med i röda backar och susar i både skog och över gupp. Mina sötnosar. Älskar att de blivit små skidungar. 
 
Skidskolepuff

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Varför skriver du inget om min åkning 🙄😂?

2019-03-17 @ 20:39:29
Postat av: Magdalena

Åh jag också längtar efter vår och sommar!!
Det snöar och snöar ...
Men, det blir bättre småningom :)
Hälsningar

2019-03-18 @ 20:24:00
URL: http://farggladaideer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0