Tisdagslista

  • Vårt rör är fixat! Läcka borta, mögel borta och vägg borta. Ska bara bygga tillbaka väggen, sedan kommer vårt hus se betydligt trevligare ut. 
  • Min chef försökte boka in ett möte med mig förra veckan. Gick sådär då jag hade matvakt, rastvakt och vikariepass ALLA stunder jag inte hade veckomöten eller lektioner. Han fick panik och tog idag bort all rastvaktstid samt ett vikariepass från mitt schema. Tackar. 
  • Barnen var stimmiga och trötta idag. La dem 18:20. När jag kollade till dem en halvtimme senare sov de som små grisar. Naw! De behöver mer än 11 timmar flera gånger i veckan. Brås på sin sovälskande moder, som har somnat både på dansgolv och liknande. 
  • Snart påsklov!
  • Det är så ljust och härligt ute morgon och kväll. Älskar våren. Och sommaren. Längtar!
Nästan ljus kvällshimmel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Somnade du när du shufflade 😳? Vilken syn 🤓😂!

2019-03-26 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0