Vellingeblomman

Var på Vellingeblommans årliga påskbesök idag. Kom varken hem med blommor, krukor eller påskpynt. Istället handlade vi:
 
glitterspray
en badbomb
guldgirlanger till det stundande kalaset
badslajm
tablettaskar
 
Och sen fick ungarna välja varsin porslinskyckling. Sienna ville välja bort sin och ta en pruttkudde istället, men jag vägrade. Någon måtta får det vara. Vi shoppade inte bara konstiga saker, utan spanade lite på djuren också. Fåren hade jättegulliga lamm och där fanns en enorm kanin. Jag frågade skämtsamt Sienna om det var en sån hon ville ha när hon tjatade om ett husdjur. "Nä.. alltså då tar jag nog hellre fiskar, även om de är tråkiga". Då vet jag vad jag ska hota med nästa gång hon tjatar. Efter Vellingeblomman drog vi hem till Jessica och Kennie och bjöd in oss på en fika. Not bad! Det är en sak som är tråkig med att vara vuxen- man hinner nästan aldrig träffa sina vänner. Men idag så! Och snart är det varmt och man kan köra grillträffar. Längtar till sommaren!
 
Också sommarsugen person

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Var ute en runda i em, grilloset stod som spön i backen 🤗! Blir man sugen, ellor 😋?

2019-03-31 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0