Blötdjursroande

Kim kompade ut ett par timmar från jobb, och hämtade barnen redan klockan 14. Därefter hämtade de en viss lärarmamma, som alltid slutar tidigt på fredagar. Vi hade den utomordentligt bra planen att dra till Hylliebadet, "för där kan ju inte vara så mycket folk en fredag eftermiddag". Jo, det kunde det. Jobbar inte folk eller? Vi trängdes i tre timmar, sedan körde vi två utmattade och välrastade ungar hem. Eftersom jag ölade med Josse igår, så var jag trött redan innan. Nu är jag halft medvetslös. Men lätt värt det! Superkul att träffa henne igår och superkul att mingla med ungarna idag. De är verkligen blötdjur. Ett fegt och ett modigt sådant. Resten av helgen är det kalas, ärenden, play dates och förhoppningsvis lite chill som gäller. Fööönt! 
 
Två trötta barn som matades innan hemfärd. Planen var att de skulle däcka i bilen och sedan sova för natten. De somnade i bilen och vaknade sedan hemma för att begära gröt. Har dock somnat om nu tror jag. Hoppas på lååång sovmorgon. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Alldeles för få i Malmö arbetar......😜. Hoppas att ni får lite lugn o ro i helgen ❤️🤗😘!

2019-05-17 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0