Tisdagslista

  • Att jag släpade mig ut på en springtur, som gick bra.
  • Det faktiskt ganska mysiga höstvädret. 
  • Mindre än en månad till USA!
  • Barnen är i en harmonisk chillålder. De kan leka själv, duka undan själv, ta på sig själv och Sienna får till och med borsta tänderna på morgnarna! Min arbetsbörda här hemma har minskat markant om man jämför med när de var småttingar. 
  • Har skapat en svinbra uppgift till eleverna i skolan, och är mycket nöjd med deras resultat. Jag gillar förhållandet jag har till de flesta av dem, efter snart tre år tillsammans. 
Chillbarn som gärna vill ha "läxor" ❤
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Ja, man märker verkligen skillnad- de är mycket mer samspelta , leker bättre tillsammans och bättre på att sysselsätta sig själva också 😁

2019-10-02 @ 11:16:25
Postat av: Annie

Skönt att barnen kommer bra överens :)
Kul med en bra uppgift till eleverna också :)

2019-10-02 @ 20:22:50
URL: http://biglittleadventures.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0