Yogalama

Nu har denna lama börjat på yoga. Jag vet inte vad som är värst: att där är massa tanter... eller att jag är sämre än alla tanter. Men det är en rätt mysig stund. Dels avkopplande och dels tränar man lite muskler. Eftersom min kära sambo så fint har gjort mig uppmärksam på mitt gäddhäng, så var det dags att testa något nytt. Jag springer visserligen fortfarande, men det är varken så ofta som jag borde eller gör någon nytta för armarna. Och när jag säger fortfarande så är det mest för att skryta för att rundan gick bra idag. Sanningen är att jag har släpat mig runt fem korta gånger sedan midnattsloppet. Så yoga it is! Målet är att efter denna termin förstå instruktionerna och lyckas vända mig på rätt håll. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Du har då rakt inget gäddhäng 😅! Men fortsätt yogan, den är bra för hela kroppen och hela själen ❤️

2019-10-02 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0