Lovsjuklingar

Äntligen höstlov! Massor av härliga planer och umgänge och mys är planerat. Var. Var planerat. Lovet började nämligen med asförkyld mig och Kim, för att sedan toppas med magsjuk Sienna och Julie med nässelutslag och magont. Inatt har jag sovit tre timmar. Så nu börjar vi istället gradvis ställa in alla planeringar. Jag vet inte om jag ska känna mig besviken över att missa allt, eller lättad över att allt kom synkat på ett lov, så att vi slipper stressen över att sjuka oss. Tror jag satsar på det senare. Är extra glad att detta inte kom natten till söndagen om tre veckor- när vi drar på skidsemester! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Usch! Tråkigt. Vi brukar dock kalla det sportlov eller februarilov....

Svar: Hahahaha ojsan!
Lisa

2020-02-16 @ 19:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0