Update

På västfronten intet nytt. Jag lever fortfarande. Är nog lite mindre bitter faktiskt, men dagarna har helt enkelt inte tillräckligt många timmar. Förutom att jobba är det nämligen motion som ska utövas, spanska som ska läras och böcker som ska läsas. På tal om böcker kan man kan säga att jag snubblade lite på mållinjen förra året, när jag hann läsa 98 stycken. Sådär smart att börja med Pesten veckan innan nyår. Den har över 700 sidor. 700 sjukt spännande sidor, men det ökar inte precis sannolikheten att hinna till 100 böcker. Extra spännande med den är att den handlar precis om det som sker nu med Coronaviruset. Jag skulle egentligen vilja påstå att jag är synsk, men nu var det ju inte jag som skrev boken. Snarare författaren som är synsk då. Med ungarna är allt bra. Julie har varit tuff och tagit hål i öronen. Sienna kör på lika aktivt som vanligt. Julen tillbringades i en trevlig stuga. Nyår tillbringades med trevliga kompisar. Jag är kvar på jobbet, men fick vara med om ett litet schemabyte som gör att jag nu faktiskt hinner till mina lektioner. Inte fy skam. Det är dessutom rätt spännande att undervisa nior. De är lite mognare och lite mer flitiga. Skönt. So long!
 
"Klä på er lekkläder"

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad coolt att de tar upp om coronaviruset eg, samt stora tjerjan har blivit och vår tös är nog lite sugen att ta hår hon med, men samtidigt vågarhon ej. Tyckte hon det gjorde mycket ont ?

Svar: Hon tyckte att det gjorde ont, men är sjukt stolt nu. Och duktig på att sköta om öronen och inte pilla.
Lisa

2020-01-31 @ 21:50:19
URL: http://sweetwordsbymirre.com
Postat av: Bloggande4barnsmamma

Ni verkar ju hade alldeles utomordentligt härligt🤗

2020-02-04 @ 07:04:31
URL: http://nouw.com/bloggande4barnsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0